Veckoschema

Så som jag ridit denna vecka:

v.1
Mån: 
Vad: Dressyr
Vart: Sandplan
Ryttare: Bella (medryttare+syster)
Underlag: Packad snö

Tis: 
Vad: Uteritt
Vart: Sjökrickan
Ryttare: Jag tillsammans med Daisy och Malin
Underlag: Olika, mest djup snö och asfalt

Ons: 
Vilodag

Tors: 
Vad: Dressyrträning
Vart: Ridhuset
Ryttare: Jag
Underlag: Bajs typ x)

Fre: 
Vad: Markarbetsträning
Vart: ridhuset
Ryttare: Jag
Underlag: Bajs typ x)

Lör: 
Vad: Hoppträning
Vart: Brottbys ridhus
Ryttare: Jag
Underlag: Vet inte riktigt men bra va det :)

Sön: 
Vad: Skritta ut
Vart: Skogen
Ryttare: Jag
Underlag: Snö

Rolig vecka med hoppning och allt :D 
Lägger upp nästa veckas schema när jag pratat med Bella ;)
Komentera gärna och ge förslag på vad man kan träna på m.m.

Bilder på Dicken <3



pusss

1 kommentar: