Dressyr

JIPPPI!!! Det gick grymt bra idag igen när jag red dressyr i ridhuset ;D
Först så var jag inte så taggad på det eftersom att jag hatar att rid själv, får liksom ingen känsla eller insperation eller nånting men som tur var så skulle både Wexford och Endira in dit med (fast trångt blev det)!!

Jag började med att få fram honom för skänkeln och det gör han lätt som en plätt och sedan så lösgjorde honom genom att göra massor av öppnor, slutor flytta undan för skänkeln m.m. 
Han har fått sån bra kondis så jag skulle kunna hålla på hur länge som helst tills han skulle bli trött och hängig men jag skulle inte rida så länge idag och så var jag nöjd med det jag gjorde så det var bra :)

Hoppas jag hinner ta lite nya bilder imorgon i stallet så det kanske kommer upp lite nya blider :)
Dicken ska stå imorgon men skrittas ut. 


mmmm va mysig x) värsta lerhagen ever!!!



pusssss

1 kommentar:

  1. Han e den sötaste hästen jag någonsin har sett <33 Hälsa han med en puss från mig ;) Puss Anna

    SvaraRadera