SHOPPING!!


ÄNTLIGEN så har jag kommit iväg på lite shopping (häst) ;) 
Har ju ingen bil själv så pappsen måste köra runt mig till hästbutiker eftersom alla är så långt bort s kan man ju inte åka kommunalt ;) 

Detta var det som hamna i shopping kassen :)

Butik: Hööks
Pris: 289kr
Märke: Solo 
Butik: Hööks
Pris: 39kr
Butik: Hööks
Pris: 199kr
Butik: Hööks
Pris: 239kr
Märke: Equi-Guard

Det jag beställde var förjande:
Skritttäcken
Butik: Andersson Häst & Hund
Pris: 600 (någonting) kr
Märke: Mias RS



(bara sadelgjorstunneln)
Butik: Andersson Häst & Hund
Pris: 300(någonting) kr

Och så beställde jag en hjälm men det blir en överraskning vad det blir för hjälm ;)


Nörjs med shoppingen för det var det jag hade behov av men sen ska jag köpa lite mera saker till mig t.ex en ny jacka och ny snygg tröja :)

pussss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar