Veckan

Mitt träningsschema denna vecka har blivit såhär:

Måndag:
Vad: Dressyrträning för Elin
Vart: Ridhuset
Ryttare: Bella
Underlag: Bajs och torv x)

Tisdag:
Vad: Dressyrträning för Elin
Vart: Ridhuset
Ryttare: Jag
Underlag: Bajs och torv x)

Onsdag:
Vad: Uteritt
Vart: Skogen + på vägarna
Ryttare: Jag
Underlag: Snö

Torsdag:
Vad: Villodag + skritta och lekte
Vart: Sandplan
Ryttare: Jag
Underlag: Snö

Fredag:
Vad: Dressyr
Vart: Ridhuset
Ryttare: Jag och Malin
Underlag: Bajs och torv x)

Lördag:
Vad: Markarbete
Vart: Ridhuset
Ryttare: Jag med Ebba
Underlag: Bajs och torv

Söndag:
Vad: Uteritt
Vart: ?
Ryttare: Jag med Karro
Underlag: Snö antar jag
Stjärnor: ?


Så har min vecka sett ut och jag har försökt att variera lite men man blir så begränsad när det är så konstigt väder ena dagen så är det 12 minus och andra dagen 3 plus liksom ;)

Men jag har börjat med en ny grej så jag ger stjärnor för hur bra det gick och det kan vara allt ifrån 1 stjärna till max 5 stjärnor :)

pussssss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar