Tävling schema vt 2011

Har skrivit ett ungefärligt schema på tävlingar som jag ska försöka komma ivåg på våren 2011 med Dick Tracy :) Och det är följande:

v.10 Farsta Ryttarvänner Lok Dressyr Ponny
v.11 Ågesta Ridklubb Lok Hoppning Ponny
v.14 Stäket Ryttarnas HSF Lok Dressyr Ponny
v.16 Vällingby Ridsällskap Lok Dressyr Ponny
v.17 Mälarhöjdens Ryttarsällskap Lok Dressyr Ponny
v.19 Sundby Ridklubb Lok Dressyr Ponny
v.20 Hufvudsta Ridklubb Lok Ponny 

Jag har inte kollat så mycket på hoppning men en är inbokad eftersom den är på Ågesta där jag har kompisar men det blir nog minst en till hopptävling. Sen om jag märker att D-T blir trött eller att jag blir det så avanmäler jag mig såklart jag får liksom känna efter. ;)

Tävlingarna som jag har varit på höstterminen 2010 med Dick Tracy är följande:

Ekbackshoppning Klubb Terränghoppning Ponny/Häst 
Resultat: Utesluten (värgrade galoppera in i skogen ;)

KM Dressyr Klubb Dressyr Ponny/Häst LB:1
Resultat: 68,62% = 2:a i klassen och i KM ponny

Sundby Ridklubb Lok Hoppning Ponny LD(70cm)
Resultat: Felfri 

Wow cup Lagtävlan Hoppning Ponny/Häst LC(80cm)
Resultat: 12fel (en rivning, en vägran och 4 tidsfel)

Gustavsberg Ryttarsällskap Lok Hoppning Ponny LD/LC
Resultat: LD: Felfri
LC: 4 fel (en vägran)

Det var min misslyckade tävlingssesong ;)
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar