Inköpslista

Jag har en lista som nästan alltid har grejor på till Dicken som jag ska köpa och jag tänkte visa den med bilder :)


Produktbild 
Butik: Hööks
Pris: 49 kr/st
 l
Shit snygg träns som jag läääänge har velat köpa men har aldrig fått det gjort.
Butik: Hööks
Pris: 749 kr
Märke: Gold Medal
Butik: Andersson Häst & Hund
Pris: 2899 kr
Märke: Charles Owen - Wellington Classic
Butik: Andersson Häst & Hund
Pris: 499 kr
Märke: PRO


Butik: Mamma känner någon som hon köper den av
Pris: 150 kr (varierar)
SORTERA Avfallskärl med lock vit Bredd: 39 cm Djup: 55 cm Höjd: 45 cm Rymd: 60 l
Butik: IKEA
Pris: 99 kr
Antal: 2 st

Butik: Ryttare & Häst
Pris: 598 kr
Märke: Kingsland

Sen så vill jag ha någon ny jacka eller tröja från kingsland men har inte riktigt bestämt mig vilkennågon som har något förslag på någon snygg jacka eller tröja?(helst åtsittande, snygg i dressyren);)

Fyller nog på med mera grejor sen men för tillfället så ser den ut ungefär så här. :)


puss

  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar