Studiedag

Idag så hade vi studiedag :D Så igår så efter alex hade ridit så åkte jag och Malin hem till Alex och så cykla vi ned till ICA och köpte pizza, läsk och godis(mummms)!! Sen senare på kvällen så såg vi på SALT, den var grymt bra :)

Vi somnade runt halv 2 -2 och senså vaknade vi typ vid halv 7 bläääää shit trött ;)




Idag så hade jag träning för Elin och det går så jävla bäst just nu så jag typ spricker av glädje!!!!!!!! 
Vi tränade på allt man kan tänka sig som typ förvändgalopp, enkla byten, skänkelvikning, öppnor, slutor
m.m.  och Elin sa att han gjorde allt så bra det bara kan bli och det kände 
verkligen p.g.a. att han tog pytte-hjälper och gjorde det PANG så fort jag bad honom om det :D
Och så sa Elin att jag skulle börja träna in LA:1 i huvudet så vi skulle kunna börja träna på den så jag och Dicksson kan börja klättra upp i klasserna och börja så fort som möjligt :)

Tävlingssäsong here we come!!!






pusssss



2 kommentarer: