Träning..

Jag kollade på lets dance igår så blev aldrig något inlägg om dagens ridpass men det kommer nu ;)

Fredag
Igår så var det Dicks vilodag men eftersom att hästen är gjord för att gå runt på stäppen och äta gräs och han bara står stilla i hagen p.g.a snöhage så bestämde jag och Malin att gå ut och gå med ponnysarna :)
Vi gick säker i 1 h runt bland husen :) super mysigt <3

Lördag
Idag så red jag i ridhuset och det gick grymt bra kan jag bara säga! Ebba frågade om hon fick testa rida så när jag ridit kanske 30 min så hoppade Ebba upp och det såg jättebra ut!! ÄLSKAR MIN LILLA PLUTT!!! 
Nu taggar jag inför uteritt med Karro imorgon :)

Jag tog ju massa bilder i fredags är jag och malin var ut på promenad och i stallet liten rundvisning i stallet!
Dem kommer upp imorgon eller ikväll ;)

pusssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar