Dagens träning

Jag beslöt mig när jag gick hem från skolan att jag skulle rida ca 10 min i hagen och öka galoppen i den djupa snön och sen resten så sandplan och så blev det :)
Jag sprang ned till stallet för att hinna rida innan det blev hel kolsvart och det lyckades jag med nästan ;)

I hagen så var det minns 1m snö så det var väldigt svårt att håla galoppen och det var ju omöjligt för Dicken att börja på nacken eftersom han var tvungen att sträcka ut sig och det var ju bara bättre :) 
Sen så travade jag tillbaka till sandplan och lösgjorde honom lite och då gick det grymt bra efter några öppnor m.m. :D 

Kom hem ca 7 och fick reda på att mammas bästaväns föräldrar och deras ena barnbarn har brunnit inne i deras hus ;'( asså fyfan va världen är hård !! tänker på dig Rebecca <3





pusssss

1 kommentar:

  1. Usch! De e så hemskt!
    Men kolla "pussss" xp haha (asså de du skrev i inlägget;P)
    <33

    SvaraRadera