Dick Tracy

 D-T i hagen
 Framridning

 Lite ont om bilder på oss i dressyren men detta är på KM LB:1
KM-dressyr LB:1. Kom 2 i klassen och 2 i KM ponny med 68,62% 
Sundby Lokal hopptävling felfri LD


Dick Tracy är 16 år och ägs av Aud Rendahl. Jag har hyr honom sen den 23 augusti 2010 och kommer ha kvar honom ett bra tag till. Han är skäck med ål. D-T har gått ända upp till SM i dressyr i yngre år och  med placeringar i hoppning upp till LBmen har tränats högre. Han är 139,5 cm i mankhöjd. 
Jag har hittills tävlat Lb i dressyren men tränar på hägre nivåer och har hopptävlat LC (80cm). 
Men till våren är mitt mål att komma iväg på en LA (lokal) och i hoppningen får vi se hur det går för oss då. 
Jag tränar regelbundet för en tränare på Viggbyholms Ridklubb där jag har D-T uppstallad. 

puss

2 kommentarer:

  1. Vad söta ni är<33 :D Jätte fin blogg Tilda!! Puss Anna

    SvaraRadera
  2. Fin blogg! Han är faktiskt 139,9 egentligen ;)

    SvaraRadera