Onsdag

Jag skyndade mig hem efter skolan och sen iväg till stallet för att hinna rida ut innan det blev mörkt ;)

Målet med ridpasset var typ att han inte skulle stegra och inte vilja gå framåt eller åtminstonde till ankorna nere vid vattnet. Han var duktigare än någonsin och gick ända bort till badstranden och då tog det verkligen     stopp men man får ta ett steg i taget så jag hoppade av och försökte leda fram honom men det kändes som om han var lite rädd för något och då när han har varit så duktigt så ville jag inte förstöra allt så jag vände och travade lite längs med vattnet :)
Dicksson älskar att rida ut så jag låter honom gå på lite halv långa tyglar så han får kolla på saker :)
hihihi knas ponny (dåligt med bilder kommer upp nya snart)

pussss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar