DISS

Sorry men jag kan inte låta bli att dissa hästfolk som tänker mer på utrustningen än på häst eller rättare sagt lägger ned massor av pengar på märkessaker och utrustning istället för på träningar, att utvecklas och hästen själv!
Det är ju nästan pinsamt att se små ponnyfolk som kommer med sina ponnysar med den dyraste utrustningen men inte kan rida och failar totalt
Jag föredrar träning och tävling innan massor av onödigt dyra märkesaker men så är det ju aldrig fel men matchning och någon märkesutrusting men det är svårt att beskriva men man ska inte ha bättre utrusning än man själv rider eller förkännar hoppas ni fattar vad jag menar 
Jag själv köper nödvändig utrustning med bra passform och spara pengar själv till olika saker som jag vill ha utöver det nödvändiga och jag kan rida utan att ha den "perfekta dressyrsadel" eller dem "bästa dressyrstövlarna" ;)





pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar