Torsdag

Igår så var det ju torsdag hoppas jag :S
Dicken fick stå så jag skrittade ut på honom ca 15 min på asfalt. När jag precis skulle vända honom för att vi skulle börja gå tillbaka så kommer en *** ******* ***** dåre som först saktar in när dem ser mig och jag tackar men sen precis när den åker förbi mig så tutar den och gasar så hjulen började spinna och vad tror ni hände då!?
Dicken flyger iväg och jag som rider barbacka landar på halsen på honom och är 1mm från att ramla mitt på den stora vägen och att Dicksson galopperar iväg utan mig på :O
Trodde mitt hjärta skulle stanna shiiiit va rädd jag blev.... 
Och min plutt som hade varit jätteduktig och inte stegrat eller stannat så nu kommer han väl aldrig mer vilja rida ut själv!!ååååååå faaaan va arg man blir

sry att det inte blev något bloggande igår det var p.g.a. att jag hade NO prov och fodring ;)

pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar