Outfit

Benen: Inga benskydd eller lindor vid dressyren (lindor ibland)
Grimma: Andersson Häst & Hund

Sadel: Medföljde Dick (anar att den gått sönder så jag försöker kontakta Aud)
Skrittäcke: Mias RS 

 
Min snygga special beställda kant på skrittäcket :)

Färdig borstad ponny innan ridning :)

Vintertäcke(så bild): Blått Hansbo
Innetäcke(runt 5 till 7minus): blått Hansbo
Innetäcke: (8minus och kallare): Blått Amigo 300g
Svettäcke: Svart med rödkant
Transporttäcke: Brunt GoldMedal+blått fleecetäcke
Skrittäcken: Mias RS(brunt)+Mias RS(blått)+Grönt något??+reflextäcke
Regntäcke: Rött bucas (FAVORTI TÄCKE)

litet smakprov på mina täcken till dick ;)
Vad använder ni för täcken till era ponnysar? :)

pussssss




3 kommentarer:

  1. Jag hade också ett rött bucas täcke till min ponny men det gick sönder i sommras :/ Men det höll jättelänge och var också nog mitt favorittäcke :)
    Älskar dig blogg förresten :)

    SvaraRadera
  2. Va synd men det har verkligen dunder bra hållbarhet och är gör snygg på Dicksson :D TAACK !

    SvaraRadera