Markarbete

Idag så "bokade" jag ridhuset till 11.30-12.30 för att jag skulle rida markarbete :)
Det gick jättebra och han älskar det märker jag. Jag red i ridhuset i ca 30 minuter bara eftersom man ska sluta när det går som bäst och sen så red jag ut i ekbacken ett varv. Jag stod upp i lättsits och lätt honom gå i en fri trav och länga på steget :)
Imorgon blir det dressyr ute/hagen/ridhuset haha har inte riktigt bestämt vart men dressyr blir det iallafall ;)
Jag har världens sötaste häst men jag hatar hans skav ;)

pussss

4 kommentarer:

  1. Vad har han fått skavet ifrån? ;)

    SvaraRadera
  2. tygeln :/ han är så känslig

    SvaraRadera
  3. Men det fick han inte förut... Kanske ska pröva med en slät lädertygel ;)

    SvaraRadera
  4. han har fått mer muskler och musklat upp halsen mer än förut så det är nog det för jag har lädertygel och dem är asgrymma ;)

    SvaraRadera