Helgen

Har haft fullt upp HELA helgen..

Lördag: Jag gick upp 6.30 för att 7.00 skulle jag vara i stallet för att morgonfodra och jag var kvar där för att göra alla grejor innan vi åkte iväg och hoppträna (ca 9.30). Vi hoppträna i brottby och det gick bara ok inte bättre men inte så mycket sämre heller. Vi fick några stopp på en super läskig oxer(enligt ALLA hästar);)
Sen åkte vi hem igen och ca 13.00 kom vi hem igen och då kom Emma till stallet. Vi gick hem till mig och sen sov hon över :) 

Söndag: Vi gick upp 6.30 igen för att morgonfodra och sen gjorde vi mina grejor. Vi gick hem och bakade scones. Runt 12.00 gick vi tillbaka till stallet och jag red Dicksson i ridhuset i 30 min och sen ut i ca 20 min. Det gick super bra :D 
Efter smörjde jag all hans utrustning och sedan åkte jag hem för 16.30 åkte vi hem ifrån för vi skulle kolla på en hund. Berättar mer om det sen men jag kan säga att det blev den hunden och den kommer till oss på torsdag :DDDDD 

Men jag hatar att stressa :/



pussssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar