15/2-11

Helt sjukt stressig dag!!

Jag steg upp 6.30 och kom iväg till skolan 7.45. 
Jag slutade skolan 15.05 och sedan 15.30 skulle jag sitta upp på Dick. KL 16.00-16.30 tränade jag för Elin och det gick BRA men inte mer ;) Är nöjd iallafall.
Sen kl 16.45 kom jag in i stallet igen och kl 17.45 skulle jag hinna göra alla grejor på byta om plus borsta av honom och ta av utrustningen ;)
Ebba henkade i bilen när mamma kom och så åkte vi iväg till Djursholms Ridklubb för där skulle det vara något möte om allsvenskan :) Som höll på från 18.00-20.30 ;)
Det var ganska kul men jag blev supervarm och helt RÖD i ansiktet!! det är INTE kul när det händer hahahaa ;)
Kl 20.40 kom vi hem och då skulle jag packa upp alla saker, äta middag, duscha plus att jag hade engelska prov som jag inte hade pluggat på :/ Men jag var så trött så jag pluggade typ inget och idag på rovet så failade jag totalt men sånt är livet man kan inte alltid vara på topp (så tänker jag) !!

! JAG HATA STRESS !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar